W Krakowie (i nie tylko) w 2012 roku

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -O społecznych konsekwencjach edukacji ahistorycznej

Posted by jw w dniu Marzec 26, 2012

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej

-Kohorta respondentów czy wspólnota obywateli RP ?

O społecznych konsekwencjach edukacji ahistorycznej 

Kraków, 23 marca 2012 r.

W ramach wykładów  ’O potrzebie historii w Polsce’,

  które  odbyły  się w Collegium Witkowskiego

( dokumentacja – Józef Wieczorek

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -Kohorta respondentów …1

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -Kohorta respondentów…2

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -Kohorta respondentów…3

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -Kohorta respondentów…4

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -Kohorta respondentów…5

Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -Kohorta respondentów…fin

Reklamy

Komentarze 2 to “Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -O społecznych konsekwencjach edukacji ahistorycznej”

  1. […] Wykład Barbary Fedyszak-Radziejowskiej -O społecznych konsekwencjach edukacji ahistorycznej […]

  2. D. said

    Bardzo ciekawy wykład, miejscami – niestety – nieczytelny, bo operator się wiercił, miętosił kamerę, filmował „z ręki” – zamiast zrobić z nią jeszcze przed wykładem próbę – obraz + dźwięk – i ustawić ją po prostu w jednym miejscu. – Co najbardziej jednak wkurzające, to dźwięk jakiegoś mechanizmu (przypominający przewijanie) i „profesjonalny fotoreporter”, który irytował tymi zdjęciami już w trakcie wykładu (brak słów cenzuralnych tutaj, jakaś kompletna aberracja, ręce opadają…), a co razem zagłuszało – niestety – panią Barbarę.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: